AdePlast: criza, femeile si meseriasii


AdePlast: criza, femeile si meseriasii


Sfaturi utile | Publicat la 11 Dec 2009 | 4978 afisari


La jumatatea lunii octombrie, compania romaneasca AdePlast a aruncat in lupta pentru castigarea de clienti o campanie de promovare la TV a doua din produsele sale: Vopseaua meseriasului si Gletul meseriasului. Pana aici nimic neobisnuit. Ceea iese din tipare este abordarea super-sexy si controversele care i-au urmat.


AdePlast: criza, femeile si meseriasii - Poza 1


Ideea ca femeia frumoasa vinde nu este noua; ba chiar am putea spune ca este cea mai veche dintre toate. Daca in ecuatie intra si o conotatie sexuala, mai mare sau mai mica, cu atat mai bine. Cu totii am urmarit cu interes clone ale scenelor XXX in care tinerele isi sterg delicat iaurtul de pe buze sau ciocolata care se scurge senzual pe barbie. De ce ar fi o problema sa vedem inca una care alte tinere se intind lasciv pe pat sau isi potrivesc cu grija sutienul in oglinda?...

Caracterizata de unii ca o campanie din preistoria publicitatii, reclamata la CNA de o figura importanta a vietii publice, campania AdePlast a facut valva iar din luna noiembrie s-a repliat fortat dupa 10 seara, atunci cand copiii s-au dus demult la culcare (cel putin teoretic).



Marcel Barbut, proprietarul si presedintele AdePlast, ne-a declarat: Am fost mutati cu spoturile datorita interventiei doamnei europarlamentar Daciana Sarbu (Ponta) dupa ora 22, ceea ce nu ne ajuta. Vom reface spoturile pentru a putea fi vizionate pana la ora 22 si vom difuza spoturile originale dupa aceasta ora. Programul va porni din martie si va merge pe tot anul pe toate canalele.

Trecand peste aprecierile sau dezaprobarile unora sau altora, ceea ce ramane este simplu: in plina criza, in mijlocul unei stari de fapt deloc satisfacatoare a pietei de profil, AdePlast a avut curajul sa investeasca sume importante in promovare. Asa cum crizele aduc blocaje, ele pot naste si oportunitati iar cei care le identifica si exploateaza pot trage foloase.



Sa nu uitam ca o reclama reusita este cea care vinde. Efortul AdePlast de anul acesta pe frontul promovarii nu a ramas nerasplatit. Rezultatele ne sunt precizate tot de dl Marcel Barbut: Publicitatea ne-a ajutat sa reducem contragerile si sa ajungem pe un plus de 2% la data de 30 noiembrie. Si in luna decembrie vanzarile au mers bine si suntem in graficul previziunilor facute anul trecut.

La final, va lasam pe dvs. sa trageti concluziile. Noi ne rezumam la a admira curajul celor care investesc cu cap in vremuri tulburi, la a savura mai departe femeile frumoase si la a spera ca meseriasii nostri vor avea ce face cu trafaletul si gletiera in 2010.


Scris de: Ciprian Paunica  |  ciprian.paunica@anadeea.ro



Adauga comentariul tau
Despre Ciprian Paunica
Avatar Ciprian Paunica

Grafician la baza, membru fondator ANADEEA Advertising in anul 2005, initiator a nenumarate ..

Contact valeacascadelor.ro