Advertoriale SEO


Agentiile de marketing online si conceptul de native advertising


Sfaturi utile | Publicat la 14 Dec 2018 | 68 afisari


Pare un truism sa spui ca promovarea online reprezinta inima oricarei afaceri sanatoase. Fara aceasta componenta nu se pot obtine rezultatele asteptate, nu se pot aduce in atentia publicului oferte, produse sau servicii noi sau chiar intreaga afacere sa ramana intr-un con de umbra. Agentiile de marketing online sunt responsabile pentru planificarea si livrarea unor campanii eficiente, astfel incat rezultatele sa monetizeze.


Advertoriale SEO

Advertoriale si native advertising

 

Probabil deja, multi dintre cei care citesc aceste randuri au incercat diferite metode prin care sa aduca pe website-ul lor mai mult trafic prin intermediul continutului. Fie au lansat campanii de advertoriale, fie au castigat o pozitionare mai buna in topul cautarilor pe motoarele de cautare, fie au intreprins alte metode care sa le aduca "Sfantul Graal" pentru afacerea lor in materie de promovare online.

Dincolo de toate cele cunoscute pana in prezent, trebuie sa vorbim putin despre native advertising un concept care este tradus prin a fi un tip de promovare online in care mesajul publicitar sau continutul este livrat intr-o forma foarte similara, nativa, contextului din site-ul in care apare. Pornind din acest punct de vedere diferenta dintre clasicele advertoriale si materiale scrise nu este foarte evidenta. Exista specialisti care mentioneaza faptul ca s-ar putea spune despre native advertising ca fiind un concept destul de nou pentru advertoriale.

Daca este sa facem o analiza la nivel global atunci putem spune ca tendinta se indreapta catre native advertising in detrimentul clasicelor advertoriale.

Advertorialele sunt articole scrise cu scopul de a genera vanzari, iar cititorul isi da seama imediat ca acel text este conceput pentru a-l determina sa cumpere un anumit produs sau serviciu. Cu toate acestea, advertorialul contine si foarte multe informatii utile prin care viitorul client este educat in legatura cu modul de folosire, pastrare, intretinere, beneficii etc., privind produsele sau serviciile promovate. Diferenta majora intre un advertorial si un articol de tip native advertising este data de experienta care ii este oferita vizitatorului. Prin native advertising cititorul simte ca primeste informatii valoroase nu doar ca ii sunt expuse beneficii sau sunt laudate calitatile produsului in mod excesiv.

Un articol native advertising realizat in cadrul unei campanii SEO include, de exemplu, si link-uri relevante pentru subiectul abordat pe langa link-ul beneficiarului. Astfel, se obtine un material bine documentat cu informatii utile. De asemenea, strategia de link building va dicta distributia ancorelor si a atributului no follow astfel incat, referinta la website se integreaza  intr-un mod cat mai natural.Totusi, nu va asteptati la campanii SEO gratis, mai ales daca va doriti eficienta.

 

Alege ce se potriveste cel mai bine afacerii tale

 

De cele mai multe ori, in momentul in care se scriu advertoriale, acestea ajung pe bloguri de slaba calitate cu un continut evident publicitar si supra optimizat. Acest lucru se datoreaza si faptului ca oferta de pe piata este una foarte variata incepand de la freelanceri pana la agentii SEO. Utilizarea unui continut supra optimizat si publicat pe bloguri de slaba calitate reprezinta efortul de a induce in eroare motoarele de cautare astfel incat sa se imbunatateasca pozitionarea site-ului respectiv. Este recomandat sa va alegeti foarte bine colaboratorii si sa alegeti pachete de promovare online care pot aduce un aport considerabil afacerii dumneavoastra, asa cum este si acest native advertising.


Scris de: Corina Stefan  |  stefan.corina@gmail.com



Adauga comentariul tau
Despre Corina Stefan
Avatar Corina Stefan

Serioasa dar nu sobra, mereu cu zambetul pe buze, workoholica, intr-o continua agitatie, mer..

Contact valeacascadelor.ro